K.T. Lustig en Vrij

Amateurtheater

Als een van de Lotse toneelverenigingen, doen we ons best om jaarlijks met toffe en originele activiteiten/producties op de proppen te komen. Uiteraard steeds met toneel op de voorgrond. Wij hebben producties in november en juni met de volwassenen, en onze jeugdafdeling "Hoop op de Toekomst" speelt gewoonlijk in april.

Zin om ook eens van toneel te proeven: op het podium, als decorbouwer of als helper? Nieuwe leden zijn altijd welkom! Aarzel dus niet om ons te contacteren. Kwestie van niet meteen in het diepe te springen, kan dit ook zijn om eens een repetitie bij te wonen of iets dergelijks. Repetities vinden over het algemeen plaats in Lot.

We zien jullie graag terug: hetzij in onze zaal als publiek, hetzij in onze repetitielokalen :-)

Jasper Stegen

Melkerijstraat 25 , 1500 Halle